Vardag, underbara vardag.

Här rullar vardagen på. Alldeles för fort skulle jag vilja säga också. Men jag älskar vardag. Jag älskar när allt rullar på och är sådär enkelt. Låter det konstigt? ;)

Vi har iaf hunnit med en sväng till Gekås. Freja var hemma och myste med sin gudmor så jag kunde i lugn och ro gå igenom barnavdelningen i jakt på höst och vinterkläder till lilla fröken Freja. Regnkläder fick jag inte tag på i hennes storlek men en overall fick iaf följa med hem. Plus en rejäl mössa och fuskpolo. Så nu måste vi få tag på ett regnställ innan dagisstarten.

(Jag kan för övrigt tänka på och planera dagisstarten utan att då tårar i ögonen. Jag får fortfarande lite ångest varje gång jag går och lägger mig. Men annars känns det faktiskt helt okej. Äntligen!!)

Igår hade vi besök av Malin och henne 3 grabbar på eftermiddagen. Freja tycker det är så roligt med andra barn. Igår var det minstingen Isac, 5 månader, som var roligast. Hon var så söt. Isac låg på golvet på en fil och Freja gick fram till honom och satte sig på huk, böjde på huvudet så hon var framför honom och pratade. Sen satte hon sig på dikten bredvid honom och lekte. Så sött att jag dog lite inombords. :)

Slänger in lite bilder på när Freja provar sina nya skor och när hon myser med Isac. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0