Rubriklöst

Här inne händer det inte mycket just nu.

Jag vill spontant säga art jag inte har tid. Men det har jag. ;) Jag har helt enkelt inte lust. Men jag önskar jag hade det nu när det händer så mycket. Men icke!

Freja har iaf börjat på dagis. Vi har kommit så långt med inskolningen att hon har varit där i 2,5 timme och ätit lunch där och idag ska hon vara där 5 (!!!) timmar och sova där. Jag kommer längta ihjäl mig!

Nu har hon precis vaknat och ligger och pratar för sig själv inne i sängen så nu är det strax dags för morgonmys. Det är jäkligt läskigt att tänka på att vid den här tiden på måndag ska jag vara på jobbet. Då ska jag ha hunnit med att gå upp, göra mig i ordning, väcka Freja, mysa, göra i ordning henne, lämna på dagis och traska till jobbet. Pust! jag blir trött bara jag tänker på det. Jag kommer somna gott den kvällen. ;)

Nähä. Dags för myyyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0