Potatisbiffar

Vilken grej jag fick till av helt vanligt överblivet potatismos.

Jag blandade ungefär en vuxenportion potatismos med 1/2 paket stekt bacon, en näve tinade gröna ärtor, hackad persilja och svartpeppar.
Formade biffar och vände de i panko-ströbröd och stekte. Vilken hit!

Perfekt till lunch och jag fick en låda med rester mindre i kylen. Hur bra är inte det? Freja tyckte dessutom det var riktigt smaskigt och åt säker lika mycket som jag. :)

Nästa gång blandar jag i ett ägg också och kanske lyxar till det med stekt fläsk till istället för baconen. Möjligheterna är oändliga. ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm... Mums!! Måste testas :D Har du något bra förslag på mat till barnen imorgon? Kramar!

2012-09-14 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0