Orkar inte!!!

Efter ett någorlunda långt uppehåll tänker jag dra till med ett tredje inlägg idag. Ett negativt sådant. Ett nerstämt och snurrigt inlägg.

Jag har under hela inskolningen känt mig väldigt positiv. Allt har känts riktigt bra och jag har faktiskt längtat efter den nya vardagen och att börja jobba igen. Tack vare att Freja verkar trivas så himla bra på dagis tror jag. Hon blir glad när vi kommer dit och vill inte gå hem när jag hämtar henne.

Men idag.... Idag ändrades allt! Det var jätte jobbigt att lämna henne. Jag grät hela vägen hem. Det var hemskt. Hon var lika glad som vanligt så det berodde inte på det. Det kan ha varit pga att hon skulle vara där längre än vanligt eller för att hon skulle sova där för första gången. Jag vet faktiskt inte. Jag vet vara att det var skit tufft! Jag ville verkligen inte!

Hur ska det då gå på måndag när jag lämnar henne 7.30 och ska jobba till 15? Fy fan säger jag bara!

Nu ska jag krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv och säkert gråta en skvätt innan jag somnar. OM jag somnar. Det är inte alls säkert med den här huvudvärken.

Varsågod.

Jag bjuder på all negativitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0