Sovmorgon

Ledig tisdag och Freja slog till med en sovmorgon. För ja.. Nu för tiden är faktiskt 7.20 sovmorgon. :)

Så jag känner mig riktigt utvilad idag. Det var länge sen. Perfekt tänkte jag... Då ska jag passa på att grovstäda, tvätts och annat sånt kul. Tills jag gick upp på toa...

Hej mensen!
Hej mensvärk!
Hej soffan!

Så jag fick helt enkelt ändra på planerna Grovstädning och utelek blir soffhäng och innelek. Kanske tom nån tecknad film. Lite nödvändigt ska jag nog kunna klämma in iaf. Tvättmaskinen är igång och snart ska dammsugaren fram. Svärmor ska vara barnvakt här i em och då vill man att lägenheten är i okej skick.

I eftermiddag sätter jag mig på tåget och åker upp till Göteborg och Sahlgrenska för att möta upp mina bröder och hälsa på pappa. Jag måste erkänna att jag är nervös. Risken är ganska stor att han är svag och trött och jag är inte van att se honom sån. Föräldrar brukar vara starka. Iaf min pappa!

Nä. Nu ska jag försöka roa min dotter. Hon tycker inte jag är alls rolig idag. Tack och lov att hon är så himla duktig på att leka själv för idag har jag oooooont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0