Update

Jag önskar verkligen att jag vore en riktig bloggare. Att det skulle dyka upp flera inlägg om dagen här. Att jag om 10 år skulle kunna läsa om alla Frejas framsteg och utvecklingssteg här.

Men jag är verkligen inte den tjejen!

Jag har gjort många tappra försök och jag kommer säkerligen göra många fler. Men det går alltid åt skogen. Jag är helt enkelt ingen bloggare.

Så de få människorna som faktiskt läser här får nöja sig med väldigt sporadiska, snurriga och helt osammanhängande inlägg. För så verkar jag funka. Tur att jag egentligen bara skriver för min egen skull. :P

Freja utvecklas iaf i en rasande fart. Hon springer, klättrar, pratar mer och mer så man förstår, utmanar mamma och pappas tålamod, får oss att älska henne lite mer varje dag, utvecklat mer och mer personlighet och börjat få en extremt stark vilja. Gud nåde den som inte låter henne göra som hon vill.

Hon härmar massa djur. Hund, katt, fågel, kossa, apa och någon gång ibland kommer det ett "bäää" också. ;)

Hon pekar på näsa, mun, öga, huvud, mage och lyfter på foten om man frågar efter den. Vi försöker träna på öra men hon pekar bara på ögat. Inte så konstigt kanske.

Hon börjar bli stor den lilla damen.

Nu ska jag göra mig i ordning. Ska iväg på tjejkväll med gänget från gymnasiet. Alltid lika roligt att prata gamla minnen. Ikväll gör vi det medan vi äter tapas. :)

See you soon!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0