Tidigt

Idag är vi vakna tidigare än vanligt. Freja vaknade redan 6.20 och det är väldigt ovanligt här hemma. Men jag vägrar gå upp innan halv 8 så vi ligger fortfarande i sängen och tittar på tv. Jag laddar upp med energi inför en gnällig förmiddag. Det brukar bli så när hon vaknar "för tidigt". Nu är det iaf strax för frukost. Motsträvigt men tvunget.

Vi har inga planer idag, som vanligt. :) Om jag orkar ska jag städa av lägenheten. Dammsuga och torka golv. Jippi! Men det behövs. Det syns så himla tydligt på Freja när det är dags.. Det går inte att dölja något när man har en bebis som åla omkring på mage. ;) Fast nu är hon mest uppe på fötterna. Tack och lov. :P

Det ska också nämnas att vi hade en toppenhelg med trevligt sällskap och god mat. Det kan knappast gå fel med grillat och sällskap. Lina hade dessutom med sig en fantastisk pecanpaj. Jag hade aldrig provat det innan men det ska definitivt testas att baka. Väldigt gott! Jag passade dessutom på att gosa lite med Clara. Himla mysigt. :)

Dags att gå upp ur sängen nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0