OBH Nordica Björn Axén - Buzzador

Jag har fått äran att testa lite olika Björn Axén stylingverktyg genom Buzzador. Det betyder att jag testar produkterna och delar med mig av mina tankar om produkterna till mina vänner.

Jag ÄLSKAR allihopa. Jag har testat Flexi Curls, plattången Nano Pro och Volumaster. Underbara produkter.
Volumastern ger mig verkligen volym i mitt tunna, platta hår. Och efter att bara ha använt den två gånger så har jag vant mig och det går riktigt fort att fixa håret.

Plattången är super. Men eftersom jag har så rakt hår så använder jag inte det så ofta. Och funktionen att man ska kunna locka håret med den har jag inte fått ordning på. Så jag får nog öva lite mer.

Men spolarna, Flexi Curls, är sjukt bra! Jag som älskar att ha lockigt hår men aldrig har tid att stå och fixa lockar kan rulla upp håret i god tid och sen gå och göra iordning allt annat, inklusive Freja, och sen bara rulla ut dom och ha fina lockar. PERFEKT!

Bilderna är från första försöket och lockarna är inte perfekta. Men man ser vilket fint fall det blir uppe vid hårbotten. I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0