Sömnlös

Att det ska vara så förbannat svårt att sova. Jag kommer verkligen inte till ro utan ligger vaken flera timmar. Ensam i mörkret med min iPhone. Freja sover sen flera timmar tillbaka och Samuel slocknade som ett ljus så fort han l huvudet på kudden. Som vanligt.

Vi har iaf haft en mysfredag. Grillning, film och massa gott. Klaesson var också här såklart. Han är ju barnledig. ;)
Vi grillade karréskivor och jag gjorde potatisgratäng och en sallad till. Enkelt och gott. Sen blev det film. New years eve. Fullt med ögongodis. Ashton Kutcher, Josh Duhamel, Zac Efron och Jon bon jovi. Jag var inte uttråkad.
Jag blev så inspirerad av Lina så vi frossade med blandad frukt och vaniljkesella. Fantastiskt gott. Färska hallon och passionsfrukt är det bästa som finns. :)

Nu ska jag göra ett nytt försök att sova. Det är en dag imorgon också. Full med saker som ska göras och framförallt mat som ska lagas. :)

Godnatt! Hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0