Morgon igen?

Vi är vakna alldeles för tidigt idag igen.

Samuel kom in och väckte mig halv 7 och sa att han inte hann ta Freja. Då var jag helt borta. Måste ha sovit väldigt djupt. För jag borde inte vara speciellt trött. Har sovit 8 timmar i sträck. :)

Jag undrar just om det här är något nytt hon tänker börja med. Att vakna tidigare. Isf får jag försöka få henne i säng tidigare på kvällarna för hon är väldigt trött på förmiddagarna nu.

Det hade varit väldigt skönt för vardagsrutinen om hon somnade lite tidigare på kvällarna. Hon somnar ju inte förrän 21. Men... Jag vill helst inte ha en bebis som vaknar innan 7 på helgerna. Men man kan inte få allt antar jag. ;)

Men ni får jag nog tvinga upp mig själv ur sängen. Men jag är så frusen.. Vill ligga kvar i min varma säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0