Lycka!

Ren och skär lycka!

Det känns som minst 1 ton har lyfts från mina axlar. Vi har fått dagisplats. Precis där vi ville!

När jag såg att se ringde från kommunen stålsatte jag mig eftersom vi blivit förvarnade att "vårat" dagis var fullt och att vi troligen skulle bli placerade på andra sidan stan.

Men hon hade goda nyheter!

Det kommer bli en plats ledig till hösten när en familj flyttar till Skåne och Freja står först i kön. Tack gode Gud!

Vilken lättnad!

Hon kunde inte officiellt erbjuda mig platsen än pga att den andra familjen inte officiellt sagt upp sin plats än. Men ska man flytta till Skåne så känns det ganska självklart att man inte ska ha dagisplats i Falkenberg.

Så nu kan jag ta körkortet i lugn och ro utan pressen att jag måste ha det klart till hösten. Tack för det!

En bra dag idag får jag lov att säga.

Jag är på så bra humör nu att jag känner för att städa. Jag städar allt mer när jag är glad. Men först en promenad till Coop och handla middag. Jag är grymt sugen på pasta så det får det bli. Färsk pasta kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0