Fredag mitt i veckan

Vas skönt att det är fredag mitt i veckan. Samuel är dessutom ledig på fredag (om man bortser från ett snabbjobb mitt på dagen). Så får ha honom hemma hela helgen.

Vi har massa familjeaktiviteter och mys inplanerat. Rebecca, Samuels syster, med familj kommer ner imorgon och Erkki, min morbror, och hans familj kommer ner till Läjet idag. Så någon gång under helgen ska vi dessutom tjuvstartade firandet av en viss snart-1-åring. :D

Så dagens uppgift är att baka tårtbotten. Jag funderar dessutom på att baka bottnarna till tårtorna vi ska ha när hon fyller år när jag ändå håller på. plus att jag måste städa golven här hemma. Så jag ska umgås med mina vänner elvispen, dammsugaren, dammtrasan och moppen idag. :)

Ikväll ska vi ut på äventyr. Malin kommer hit och passar Freja så ska jag och Samuel ner till Halmstad och gå på bio - Avangers. Ska bli så mysigt. Farbror Klaesson ska också med och han har en date med sig. Mycket spännande. Samuel har dessutom bestämt att vi ska ta motorcykeln ner och jag antar att det är dag att jag åker med honom. ;)

Fullspäckad dag helt enkelt. Tur det inte kommit ut något nytt avsnitt av mina serier idag. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0