Vilken skitmorgon!

Jag vaknar med huvudvärk och Freja vaknar gnällig. Så går det när man vaknar tidigare än vanligt, fortfarande är trött men vägrar sova vidare. Då blir man gnällig.

Och huvudvärk plus gnäll betyder grinig mamma!

Nu är vi iaf uppe efter 1,5 timme i sängen. Jag behövde varenda sekund som jag kunde hålla ögonen stängda. Sömnen kan kvitta. Jag behöver blunda. Jag blir så himla ljuskänslig. Då idag blir det nerdragna persienner och bara några få tända lampor.

Den här förkylningen tar kål på mig. Täppt i näsan, rinnsnuva, slemhosta och huvudvärk. Igårkväll låg jag döende i soffan hela kvällen. Jag var slut. Hade inte ett uns av energi över. Somnade mitt i Karatefylla. Och det är inte vanligt numera att jag somnar i soffan.

Ska ta ett par Alvedon till frukost och hoppas det blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0