Världens bästa dotter

Jag tycker så synd om min lilla bebis. Hon är så himla förkyld. Hostar och nyser och den lilla näsan rinner konstant. Stackarn. Hon ser verkligen förkyld ut också. Röd runt ögonen och på näsan. Jag vill bara göra något för att hon ska må bättre. Men jag är helt hjälplös. Så jag torkar den snoriga näsan, serverar massa god frukt och gosar upp oss i soffan och hoppas att hon mår lite bättre.

Imorgon kommer iaf Frejas morfar hit och tapetserar hennes rum. Så förhoppningsvis sover hon där inne för första gången på söndag. Vi ska bara hinna piffa lite först. Det kommer bli så himla fint. Ska be svärmor sy en gardin också. En cerise hissgardin tror jag. Plus att vi ska köpa en mörkläggningsgardin så hon slipper vakna av solen.

Jag mår för övrigt bättre. Känner ingenting i magen idag i kan äta precis som vanligt. Men jag är så himla matt fortfarande. Blir yr när jag är uppe för länge. Tur att Freja är världens nästa bebis. Trots att hon verkar dunderförkyld så är hon precis lila glad och snäll som vanligt. Mammas älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0