Uttråkad

Gud vad jag är duktig!!! Idag förtjänar jag faktiskt en klapp på axeln.

Tredje maskinen tvätt är snart klar och allt det torra är vikt och undanstoppat. I köket står 16 muffins och väntar på att paketeras och hela köket är städar. Bra jobbat Helena. Jag har till och med beställt frön. Körsbärstomater, smultron, salladslök och ampeljordgubbar. :)

Nu är jag uttråkad. Jag är inte alls sugen på att städa så det får vänta. Så nu sitter jag här och slötittar på tv och väntar på att Freja ska vakna så vi kan gå ut i solen. Hon har sovit i snart två timmar så hon borde vakna snart tycker jag...

Marodören ryckte av lådfronten och inne i lådan hittade hon massa roligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0