Sovmorgon

Idag var vi busiga och tog en extra liten sovmorgon. Freja vaknade som vanligt strax efter 7 men var fortfarande trött. Inte så konstigt när hon somnade efter 22 igår. Så jag la över henne bredvid mig och klappade lite på henne så somnade vi om och sov nästan en timme till. Väldigt mysigt.

Idag ska vi som sagt gå och simma. Det ska bli jätte roligt. Jag längtar verkligen. Perfekt med sovmorgon idag. Då sover F lite senare på fm och är piggare på simningen. :) Det ska bli lite extra roligt eftersom vi missade 3 lektioner på rad. Så himla typiskt. Första missade vi för att jag helt enkelt inte hann, jag hade för mkt att fixa när vi skulle åka till Borås. Andra gången var Freja lite krasslig och jag vågade inte chansa eftersom hon blev så himla sjuk sist vi chansade. Och tredje gången var hon SJUK. Det var mitt i den veckan när hon vaknade i panik på natten pga hostan. Så idag ska det bli superkul! Tror att vi har missar väldigt mycket bara. Men det fixar sig nog. Vi får ställa i oss nära ledaren. :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0