Snart...

Väskan står packad i hallen, benen är rakade och jag har krupit ner i sängen. Nu är det inte många timmar kvar. Jag längtar. Det ska bli skönt med egentid. Det ska bli skönt med riktig avkoppling. Det ska bli skönt med varma bastubad. Det ska bli skönt att få kvalitetstid med Malin. Det ska bli skönt helt enkelt. Men jag är fortfarande lite orolig för hur jag ska klara av att vara ifrån Frejsan en hel dag. En hel dag! Jag som har varit borta max 4 timmar vaken tid förut. Men det ska nog gå bra. Hon kommer ha det så himla roligt med sin pappa. Det är jag alldeles säker på.:)

Jag har iaf förklarat för henne nu ikväll att jag inte är hemma imorgon men att jag kommer hem på kvällen. Känns bättre för mig även om hon antagligen inte förstår vad jag säger.

På onsdag ska jag försöka skriva in lite barnmatsrecept. Jag ligger efter med tre rätter. Jag kämpar lite med att hitta på något bra med lite grövre konsistens. Inte helt lätt..,

Äsch! Nu ska jag släppa allt sånt och krypa ner bredvid min underbara man och mysa lite innan han somnar. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0