Övrerskottsenergi

Rastlös? Jag? Nej då!

Efter middagen hade jag alldeles för mycket energi över och eftersom jag inte vill förbereda någon mat innan jag är 100% smittfri så fick det bli en sats sugarpaste. Helt onödigt egentligen. För den ska helst vila några dagar innan man använder den och dessutom så tvivlar jag på att jag kommer hinna göra det jag tänkte med den imorgon eftersom jag har mat att fixa då.

Men när disken var fixad så gick det av bara farten.

Jag färgade en del av sen svart (eller snarare mörkgrå). Fast jag tror det hade varit bättre att färga den efter att pasten fått vila. Den blev lite blöt av färgen, trots att det var pastafärg, så jag är lite orolig att den blir torr av allt florsocker jag gick använda för att sen skulle bli hanterbar.

Vi får se imorgon helt enkelt.

Nu ska vi strax mysa ner oss i soffan och kolla på film. In Time blir det nog. Freja ska bara somna. Hon ligger där inne och jag-vill-inte-sova-måste-hålla-mig-vaken-pratar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0