Krypträningen

Freja har verkligen börjar komma igång med krypträningen nu. Eller man kan inte kalla det att krypa än men hon förflyttar sig faktiskt. Inte långt och inte fort. Men medvetet. Det är ett stoooort framsteg. Lägger man henne på mage nu så ligger hon inte still längre. Hon vrider sig och backar. Duktiga tjejen. Skönt att det händer något. :)

Märks det att jag är uttråkad? Jag bombar bloggen med inlägg. Jag mår bra men orkar ingenting då då hamnar energin här istället. :) Fast nu ska jag hå och göra mig två rostade mackor och skriva inköpslistan inför morgondagen. Har ju inte kunnat förbereda något idag som det var tänkt. Vill ju inte smitta mina vänner...

Ska bara lägga in ett kort först. Så hör mysigt hade vi det för en stund sen. Freja somnade på mig efter sin flaska. Det är väldigt ovanligt. De var så mysigt att jag lät henne ligga kvar i typ 20 minuter innan jag bar in henne i sängen. Jag har saknat henne ny när jag varit sjuk. Min älskling. <3

En sliten mamma och en trött dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0