Hemska trötthet

Jag har varit så himla trött den senaste tiden. Helt utan anledning. Jag får sova på nätterna. Jag äter ordentligt på dagarna. Men ändå är jag helt slut. Det har varit så ett par veckor. Jag är verkligen inte en person som brukar sova på dagarna. Jag gillar inte att gå miste om tiden plus att jag oftast är tröttare när jag vaknar än innan. Men idag har jag stora problem med att hålla ögonen öppna. Trots att jag tittar på Alcazar, som jag faktiskt vill se. Hade jag inte vetat bättre att jag trott att jag var gravid. ;) Kanske borde testa att äta några av mina hemska järntabletter. Det kanske är järn som saknas.

Nu ska jag iaf försöka rycka upp mig. Freja har sovit i 2 timmar så hon lär vakna när som helst så det är ingen ide att slumra till.

Får väl ta tag i tvätten istället. Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0