Hektisk vecka. Underbar vecka.

Vilken vecka vi har framför oss!

Imorgon ska jag fira min födelsedag tillsammans med världens bästa Malin på Asia Spa. Vi har lyxat till det med en heldag med en helkroppsmassage. Mysigt värre. Så imorgon ska vi bada, basta, relaxa och knådas. Underbart! Pappa Samuel ska vara hemma med lilla Freja en hel dag för första gången helt själv. Det klarar dom galant. Jag är inte ett dugg orolig. Mest för att jag ska längta ihjäl mig efter min bebis. Herregud jag kommer springa hem från tåget på kvällen. ;) På kvällen blir det thai. Vem orkar laga mat efter en hel dags avkoppling?

På lördag ska det firas igen. Melodifestivalkväll med bästa tjejerna. Angela, Bevvan och Lina och Malin så klart. Plus att Mari, Malin syster, nog skulle hänga med också. Kan inte komma några bättre människor att fira min födelsedag med. :) Vi firar med tapas, melodifestival, drinkar och massa fniss. Hoppas jag. Ska iaf bli otrolig roligt. Lite extra kul att du kommer, Lina! Det var för länge sen!

I helgen kommer dessutom Frejas morfar ner och ska tapetsera hennes rum. Det är dags för henne att flytta in där nu. Stora tjejer behöver ju inte sova inne hos mamma och pappa. Vart tar tiden vägen?

Så innan helgen har vi en del att göra. Extrarummet ska röjas ut, maten ska förberedas och vi ska dessutom på babysim och rytmik. En hektisk vecka för att vara mig. Jag är fantastiskt bra på att inte planera in saker annars.

Idag rivstartar vi med.... ingenting. Haha! Solen skiner så jag ska strax sätta Freja i vagnen och gå ut en sväng. Man får passa på. Svänger nog förbi coop och köper lite gelatinpulver och florsocker. Tänkte prova på att göra egen sugarpaste. Vad jag ska ha den till avslöjar jag inte än.

So long friends!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj, vilken underbar födelsedag du kommer ha! :D Och det är självklart jag kommer och firar dig på lördag! ;) Brottades också med att lämna lillskruttan, men det kommer gå jättebra :) Du får hålla mig sysselsatt så jag inte får några plötsliga Clara-sug ;p



Hoppas du hinner med allt! Är fortfarande nyfiken på hur tårtan blev i helgen och vill ju se en bild också ;)



Ska bli vääääldigt roligt att ses i helgen!! Kraaaamar!

2012-03-05 @ 11:16:21
URL: http://lagomblondalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0