Frukostbordet

Det här är helt klart en av de bästa stunderna på dagen. Vi sitter vid frukostbordet och är nästan färdiga. Freja äter macka och jag dricker mitt te. Vi har hela dagen framför oss. :)

När jag sitter här funderar jag ofta massor. Vad ska vi göra idag? Vad har vi planerat i veckan? Vad ska vi äta ikväll? Vad ska vi äta till helgen? Vad ska jag laga till påsk? Ska jag kanske planera en picknick? Vad ska vi bjuda på när Freja fyller? Herregud, fyller Freja snart år? Hur ska inbjudningskorten se ut?

Tankar i massor helt enkelt!

Idag har vi iaf inga planer. Solen skiner så det blir säkert lunch nere på framsidan senare. Imorgon är det dags för simning igen och på fredag är det rytmik och till helgen ska nog Frejs premiärsova i sitt nya rum. Det blir tuffare för hennes mamma än för någon annan. Dags att klippa navelsträngen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0