Första natten

Det här var en baggis. :)

Freja sov hela natten, 21-07. Precis som vanligt. Och jag har faktiskt sovit hela natten jag med. Jag hade lite svårt att somna igårkväll när jag inte hörde henne hela tiden. Men det gick över ganska snabbt för när dörrarna är öppna så hör jag henne faktiskt. Inte hela tiden. Men jag hör att hon rör sig och jag hör hennes små ljud. :)

Så nu sover inte längre Freja hos sin mamma och pappa utan i sitt alldeles egna rum. Galet!

En busig flicka strax innan läggdags. Vi hade en jättemysig stund tillsammans med Pappan och Malin. Massa bus och skratt. :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Va roligt Helena! :D Så duktiga ni båda är ;) Och tapeten är ju helt fantastisk! Kramar!

2012-03-16 @ 09:12:25
URL: http://lagomblondalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0