En bra onsdag och en lugn torsdag

Det blev en riktigt effektiv dag igår, precis som jag misstänkte. 17 banan och chokladmuffis, 47 kanelbullar, 3 maskiner tvätt, en ny rätt till Freja och middag till mig och Malin. Däremellan hann jag med en fika med Klaesson och Teddie, massa Freja-bus och jag avslutade kvällen med en whisky framför Grey's. En väldigt bra onsdag helt enkelt. :)

Idag tar jag det lugnare. Funderade på att baka bröd men jag hittade inget recept som inspirerade mig så jag sket i det. Så jag unnar mig en förmiddag i soffan framför tvn.

När Frejs vaknar ska hon få smaka på den nya maten. Lax med ingefära och kokosmjölk. Jag tyckte den var hur god som helst. Ska skriva ner receptet sen.

Åh!!! Jag glömde nästan det viktigaste av allt. Jag får tillbaka på skatten!!!!! Drygt 5500kr!!! Enligt den preliminära uträkningen iaf. Underbart!

Nehe.. Nu ska jag packa färdigt badväskan. Det är torsdag och det betyder babysim. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0