Årets första

Jag har fortfarande inte fått tummen ur och lagt in bilderna från helgen. Får se om det blir av alla. ;)

Idag har vi haft en en mysig dag helt utan måsten och planer. Vi har suttit ute och ätit lunch och lekt på altanen. Jag har till och med fått årets första solbränna. Inte så illa. :)

Imorgon har vi inte heller några direkta planer. Har lite vardagssysslor att fixa bara. Men det kliar lite i fingrarna. Jag är himla baksugen. Så om det sitter i imorgon så ska jag nog provbaka en liten tårta inför påsken. Funderar på ljusa bottnar med päronmousse och after eightfluff eller mintchokladmousse. Har inte riktigt bestämt mig. Tror inte det blir någon täckt tårta heller. Utan jag funderar på att helt enkelt spritsa den med vaniljgrädde. Får se vad jag pysslar ihop. Killarna på bilelektriska blir nog glada för tårta till eftermiddagskaffet oavsett hur den ser ut. :)

Nu ska jag sova så vi orkar med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0