Urladdning

Jag tänker inte kommentera matchen.
Jag tänker inte klaga på spelarna.
Jag tänker inte klaga på ledningen.
Jag tänker definitivt inte läsa alla negativa och klagande artiklarna, blogginlägg eller statusuppdateringar som skickas ut i cyberrymden just nu.
Jag tänker inte ge upp och säga att EM är över.

Nix!

Jag tänker däremot säga grattis till Ukrainska landslaget och de ukrainska fansen.
Jag tänker se fram emot matchen på fredag.

och allra viktigast...

Jag tänker behålla hoppet.

Frankrike och England har bara 1 poäng var. Så om vi vinner mot England på fredag och Ukraina slår Frankrike, eller till och med spelar oavgjort, så är vi helt plötsligt uppe på en andra plats.
EM är inte slut. Långt ifrån.

Tro fan att det är uppförsbacke nu. Men alla kan behålla sina syrliga kommentarer om EM-fiasko, skandal och ett utslaget Sverige tills det faktiskt är sant. Vi har fortfarande avgörandet i våra egna händer (eller i spelarnas fotbollsskor kanske?). Två vinster är allt(?) som krävs.

Och hör sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0