Tidig morgon

Just idag av alla dagar bestämde sig Freja för att vakna 1 timme tidigare än vanligt. Nästan 1,5. Halv 7 ropade hon på mig. Då stod hon klarvaken i sin säng och flaxade med halva pyjamasen på sig. ;) Jaha... Bara att gå upp. Kan inte dra mig i sängen som jag brukar heller för jag har visst lovat S sovmorgon. Så nu har jag bäddat ner mig själv i soffan med täcke och allt så känns det iaf som får dra mig lite. Jag ska slappa mig igenom ett avsnitt av game of thrones och sen är det nog dags för frukost innan vi kickar igång dagen.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hon har tajming eran dotter! ;) Hoppas ni får en lugn och bra start :)

2012-06-09 @ 07:46:27
URL: http://lagomblondalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0