Senaste veckan

Här har det varit tyst den senaste tiden. Ovanligt tyst.
Appen har inte funkat på skitlänge och eftersom jag nära på bara bloggar genom telefonen så har det inte blivit några inlägg.
 
Vi har hunnit med massor sen jag skrev sist. Kommer aldrig kunna skriva ner allt som hänt för jag kommer inte ihåg. ;)
 
Vi har iaf firat midsommar. Vi var hos Hanssons i Varberg på dagen och åt lunch och fick sjuuuuukt goda jordgubbar från Vareborg. Bäste jordgubbarna på många år. Sen packade vi in oss i bilen och åkte ut till Skrea och Mattias stuga och mötte upp med Klaesson och Xandra. Det blev lite grillat (galet god ryggbiff från Ica Skreas chark), kortspel och många skratt. Väldigt många skratt!
 
Efter midsommar har vi hunnit med ett besök på Lekstugan i Varberg. Freja tyckte det var en riktig hit. Och hennes föräldrar med. Speciellt hennes pappa som fick leka av sig lite. Så dit kommer vi åka fler gånger i sommar.
 
Igår var vi i Varberg hela dagen och träffade Malin och Peter och deras grabbar. Så himla roligt att de ska flytta ner. Jag har saknat att ha Malin nära.
 
Idag var tanken att vi skulle åkt till Busfabriken i Halmstad tillsammans med Xandra, Viggo, Teddie och Bonnie, men ett 4 timmar långt migränanfall inatt satte stopp för det. Jag är inte ens människa idag. Gick upp ur sängen kl 13 och har fortfarande ont i huvudet och är helt mosig. Så det får bli en vilodag idag.
 
Ska fixa ett bildinlägg när jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0