Mamma-krafterna

Vill börja med att säga något viktigt...

Tack för att du finns Lina och för att du är så härlig. Det är skönt att veta att du finns där. :)

Jag trotsade huvudvärken och fick gjort precis allt jag siktade på plus lite extra tom. Mamma-krafterna är nästan oändliga. ;)

Teorilektionen gick bra. Den kändes väldigt vettig och det känns som jag faktiskt lärde mig en del. Speciellt hur man beter sig i korsningar. Känner mig ganska taggad faktiskt. Kanske borde passa på att boka någon körlektion nu när jag ändå är igång. Duktiga jag.

Under tiden jag var på körskolan hade Freja det mysigt med sin farmor. Dom åt mellanmål, busade och gick en promenad.

När jag kom hem gick jag raka vägen ut i köket för att göra i ordning killarnas baguetter men min nya vän såg så ensam ut så jag passade på att baka innan middagen istället. ;) Det fick bli en sats rabarbermuffins eftersom jag hade ett par stjälkar över efter att jag gjorde kompotten. De fick iaf godkänt av S och Klaesson. Så killarna får med sig en låda muffins på bilresan imorgon också.

Baguetterna gjorde jag efter middagen istället. :)

Hemmafru? Inte jag inte...

Nu ska jag äntligen lägga huvudet på kudden. Eller snarare på Samuels bröstkorg. Där sover man som bäst. ;)
Imorgon ska Malin umgås med oss och jag ska presentera henne för Fröken KitchenAid, vi ska baka småkakor till kalaset. Plus att jag hoppas att jag hinner ta ett röj hör hemma också. Dammsuga och torka golven iaf. Det behövs.

Nehe! Dags att sova.
Godnatt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0