Idag, för 1år sen

Vilken dag vi hade igår. Fullt hus hela dagen. Massa trevligt sällskap och Freja fick mängder av fina presenter. Tänk att hon är så älskad av så många. Underbar känsla för en stolt mamma. :)

Bilder från gårdagen kommer under morgondagen. När jag orkar sitta vid datorn. ;)

Idag för ett år sen var jag inne på mitt andra dygn med värkar och jag minns att vi sa "Typiskt att hon ska komma idag. Nu får ju pappa rätt!" eftersom min pappa råkar fylla år idag och hade tippat att BarbaLiten skulle födas på hans födelsedag. Jag kommer ihåg att Samuel, med lättsam ton, sa till mig redan tidigt på dagen att hålla emot så hon inte skulle komma förrän efter midnatt. Jag skrattade lite halvhjärtat och förklarade lite smått hysteriskt att jag tänker då f-n inte heller ha värkar så hela dagen idag också. Jag hade ju trots allt redan gått igenom ett helt dygn med stundvis både starka, långa och relativt täta värkar. Tji fick jag. Tänk vad mycket jag hade framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0