4 juni

Idag för ett år sen var lilla Freja beräknad att födas. Tänk att det är ett helt år sen!

Så för ett år sen vägde jag nästan 20kg mer än nu. Jag sov med en kudde mellan knäna och en dålig dag hade jag en mellan fötterna, en bakom svanken och en framför magen också. Hur fick egentligen Samuel plats? Jag kunde knappt resa mig upp ur soffan själv och det tog flera minuter att vända sig om i sängen. Jag lusläste mängder av artiklar om förlossningar och jag tvättade babykläder. För ett år sen undrade jag vem det var som låg där inne i min mage. Jag undrade om det var en tjej eller en kille.

Jag kan inte förstå att det är ett år sen!

Idag har jag istället bakar tårtbottnar till helgens kalas. Vi har varit i Varberg och fikat med Lina och Clara. Mys! Och nästan viktigast av allt, vi har varit och köpt en KITCHENAID!!! Den där Samuel vet hur man gör en flicka lycklig.

Så ikväll åt vi nybakade scones med massa gott pålägg och en kopp te till kvällsmat.

Vi har helt enkelt haft en himla bra dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0