1-årskontroll

Idag är det dags för den efterlängtade 1-årskontrollen och den mindre efterlängtade vaccinationen. Det ska bli så roligt att se hur mycket hon har växt. Jag tror att hon har växt en hel fel på längden. Eller så är det bara för att hon går rakare för varje dag som jag tycker att hon verkar längre. ;) om en timme vet vi.

Jag är inte speciellt orolig för vaccinationen faktisk. Hon jag klarat de andra två bra och jag själv är inte det minsta rädd för sprutor. Hoppas vi slipper feber bara.

Efter Bvc ska Freja umgås med sin farmor och jag ska till körskolan. Ikväll blir det väl till att kolla matchen. Fast jag är inte speciellt laddad om jag säger så. Kanske bakar nya tårtbottnar istället. Har redan misslyckats en gång idag. Jag fattar inte vad jag gör för fel. Jag får nog byta recept trots att detta är välbeprövat. Har en ganska rolig tårta på gång till midsommar. Om jag orkar. Annars blir det cupcakes. Har jag riktigt tråkigt i veckan kanske det blir både och. ;)

Nehe. Snart dags att traska ner till stan. Freja ska bara peta i sig resten av lunchen. Hon äter superbra själv nu. Försöker använda skeden och allt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0