T R Ö T T

Idag är det en trött mamma som halvligger i soffan som en potatissäck. Freja vaknade med ett skrik 5.40 i morse med en illaluktande blöja. Så det var bara att gå upp och byta blixtfort och sen bädda ner Freja bredvid mig och hoppas att hon skulle somna om. Men nej då. Hon var klarvaken! Det var inte jag! Jag var helt slut. Vi kom inte i säng förrän 23 igår så det blev inte mer än drygt 6 timmar sömn. Och jag som bara sov 6 timmar natten innan också. Gäsp! Jag är för gammal för att vara ute och slarva på helgerna. Jag kommet aldrig ikapp. Men trevligt var det. Vi var på grisfest i Morup och åt gott, sjöng med till livemusiken, dansade, drack öl, sjöng, drack öl, sjöng, drack öl och så fortsatte det. Jag har ett blåmärke precis under mitt pekfinger i handflatan för att jag klappade händerna så mycket med en stor ring på andra handen. Haha! Nu är iaf S semester slut. Det känns redan konstigt att inte ha honom hemma. Det har varit så mysigt. Men an jobbar bara 4 veckor till och sen har han semester igen. :) så denna veckan får vi roa oss själva. Men vi har massa på gång. Lekstugan tillsammans med älskade Lina och Clara som vi inte träffat på evigheter känns det som. Fika i Läjet med mammas kusin, min syssling och Frejas brylling. Plus några kaffestunder med Xandra och en lekdejt på Vallarna. Härliga sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0