Första utekvällen

Jag ber om ursäkt på förhand för eventuella stavfel. ;) Vi har haft våran första helt barnfria gemensamma utekväll ikväll. Freja sover hos Klaesson så jag och Samuel får gemensam sovmorgon imorgon för första gången på över ett år. Så vi passar på. Vi har varit på nya, fantastiskt fräscha, Bratt och lyssnat på live-musik, druckit öl, dansat och flamsat hela kvällen. På vägen hem delade vi en kebabrulle och S blev helt plötsligt och ganska oväntat helt aspackad. Haha. Vi var dessutom kvar sist av oss i gänget. Precis som förr i tiden var det han och jag. Nu har jag tvättat av mig sminket och väntar på att min man ska bli klar på toa. Hoppas jag får med mig honom i säng. Misstänker att han kommer somna i soffan. Haha! Sjukt nöjd med kvällen! Fast jag saknar min bebis så jag går sönder. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0