Underbar natt

Vissa nätter med Freja är alldeles underbara. Inatt är en sån natt. Hon vaknade strax efter halv 4, glad. Jag vaknade av att hon låg i sin säng och pratade. Ska jag vakna på natten är det bästa sättet. Jag somnade dessutom i rimlig tid igår så jag var inte dödstrött.

Och efter ungefär en halvtimme sover hon i sin säng igen. Då har vi hunnit med blöjbyte, mat och mys. Och det bästa av allt, hon har inte varit ledsen en minut. Det är så mysigt att ha henne bredvid sig när hon äter sin flaska och har man tur så somnar hon en stund. Det är riktig kvalitetstid. Att få ligga i ert mörkt rum mitt i natten och klappa sin dotter på huvudet medan hon somnar. Då njuter jag verkligen av att vara mamma. Frejas mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0