Trötta

Idag är vi trötta. Eller iaf jag. Freja har sovit jättebra inatt och det resulterade i att hon inte ville somna om efter amningen vid 7. Det borde också betyda att jag också har sovit bra och då borde jag vara pigg och glad. Men inte... Jag kunde verkligen inte sova. Och det får jag lida för idag.

Nu sover iaf lilltjejen. En timme tidigare än vanligt. Hon var så trött. Hon somnade på två sekunder efter att hon fick snutten i sängen. Jag har startat disk och tvättmaskin och nu tänker jag inte göra något mer. Jag tänker lura mig tillbaka i soffan med ett stort glad pepsi max och titta på ett avsnitt Revenge. Avsnitt 10. Det andra för dagen. Sen har jag bara ett kvar och sen är jag ikapp med USA. Men det verkar som de sänder nya på onsdagar så då kommer det ut ett nytt redan på torsdag. Tur det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0