Tråkigt väder

Idag var vi uppe tidigare än på länge. Freja vaknade strax innan 8 och istället för att lägga henne vid bröstet och tvinga fram någon timmes sömn så tände vi lampan och vaknade till. Vi låg i min säng och myste en halvtimme och sen gick vi upp. Hoppas vi kan få lite bättre rytm idag. Igår var vi helt ur fas. Det blir lätt så när vi sover för länge.

Det är riktigt tråkigt väder idag. Vi som hade tänkt gå ner till jobbet och hälsa på en sväng. Måste ändå ner till stan och köpa linsvätska och hämta lilla Claras present. Vi får väl se om det blir bättre i eftermiddag.

Igår fick vi hem ett paket med massa kläder från hm. Jag var väldigt spänd för jag hade beställt tre par jeans. Slim fit med extra smala ben strl w29. Jag trodde aldrig de skulle passa. Men de satt som gjutet. Ett par var tom på gränsen till för stora. Min kropp är inte vad den var innan Freja. Härligt! Det är kul att köpa nya kläder nu när man ser att kroppen är slankare. Börjar känna mig riktigt taggad att börja träna så man kan bli lite tightare också.

Nu ska jag mysa med min dotter innan det är dags för henne att sova. Nu ligger hon bredvid mig i soffan på mage och stånkar och stönar. Men hon börjar faktiskt acceptera det mer och mer och försöker faktiskt ta sig framåt. Bättre sent än aldrig, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0