Spontanutflykt!

The best kind!

Jag fick sovmorgon. Gick inte upp förrän 10. Det var välbehövligt. Så efter en lyxig frukost med räkbaguette och te på Stålboms så sitter vi i bilen på väg till Ullared. Killarna ska till netonnet och vi tjejer går in på Gekås istället. Av någon konstig anledning så blir det nästan någon utflykt när vi äter frukost på Stålboms på helgerna. "Kan vi inte hitta på något? Sååå tråkigt att bara gå hem..." Så låter det alltid.

Frågan är bara hur jag ska klämma in ett avsnitt sons of Anarchy idag. Det blir tight. Men hur ska jag klara en hel dag utan Jax Teller? Snacka om att jag är kändis-kär. Haha! Eller karaktär-kär tom. Skådespelaren skiter jag i. Det är Jax som är het och ingen annan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0