Sömnlös

Klockan är mitt i natten och jag är klarvaken. Har varit som en zombie hela dagen och när det är dags att sova så ligger jag och stirrar i taket. Så frustrerande. Kan ju alltid hoppas att Freja sover riktigt länge innan hon vaknar första gången. Men jag är inte speciellt optimistisk. Inatt vaknade hon kl 2. De är om en timme. Gäsp! Jag blir trött bara jag tänker på det. Hon verkar dessutom sova ganska oroligt....

Jag är så avundsjuk på Samuel. Han är typ aldrig svårt att sova. Somnar alltid på två minuter. Jag vill också. Hatar att ligga sömnlös!

Vi hade iaf trevligt besök av M&M ikväll. Vi käkade fajitas, tittade på "på spåret" och spelade Uno. Imorgon ska vi äta lunch hos svärmor. Saltade fårben bjuds det på. Det är nåt norskt påhitt. Liknar typ revben in jag inte minns helt fel. Sen ska jag, F och Malin promenera ner till Fynda och köpa något så roligt som lite städprylar. Killarna ska till firman och spela pingis. Sen på kvällen blir det lördagsmiddag här. Malin har beställt potatisgratäng. Får se vad vi hittar på till.

Nä... Nu får jag försöka sova. Det är farligt lockande att gå upp och se ett avsnitt Sons of anarchy. Är helt fast! Men jag ska låta bli. Behöver sova. Eller iaf vila.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0