Skitdag!!!

Har mått piss till och från hela dagen. Haft skitont i huvudet och varit allmänt trött och slö. Har varit det ett tag nu. Förkylningen tar kål på mig. Jag överdrivet nog inte om jag säger att jag har varit sjuk i två månader nu. Hosta, snuva, feber, snuva, halsont och nu både hosta och snuva. Men värst är nog ändå den här trötta känslan. Jag orkar ingenting. Kanske börjar bli dags att kolla upp det?!

Dagen har iaf slutat helt okej. Malin och Mattias har ätit middag här. Alltid lika mysigt att se hur de är med Freja. Hon är verkligen en stor del av deras liv också. Älskade vänner!

Nu ska jag gå in och lägga mig bredvid min älskade Samuel. Han har lovat att massera min trasiga nacke. Vad skulle jag göra utan honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0