Plågsamt!

Det är det bästa ordet för att beskriva hur det kändes att gå upp idag. Plågsamt! Freja har sovit hela natten och Samuel tog dessutom morgonen när Freja vaknade strax innan 6 så jag fick sova nästan två timmar till. Men ändå... Plågsamt! Kunde iofs inte somna inatt så klockan var ju över ett innan jag kom till ro. Är inne i en sån period nu igen. Galet jobbigt.

Morgonen har iaf inte blivit bättre. Freja lämnade en bajsfläck i min nybäddade säng och jag sölade apelsinjuice på min vita tröja.

Eller jo, lite bättre har det allt blivit. Freja sitter och smaskar i sig en leverpastejmacka och jag värmer mig med en kopp te. Hur morgontrött jag än är så blir det alltid lite bättre när man sätter sig vid frukostbordet med den underbara lilla tjejen. Det är en bra start på dagen.

Busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0