Ögongodis

Här hemma är det sjukstuga, igen. Eller kanske fortfarande. Känns som vi varit sjuka hela vintern. Trodde inte det kom innan dagisåldern. Jag som aldrig är sjuk annars. Idag är det Samuels tur. Huvudvärk, febrig och allmänt slut. Han hade iaf vett att stanna hemma. Det hade alldeles säkert blivit värre om han jobbat idag.

Jag har blivit en riktig serie-junkie det senaste. Nu har jag börjat titta på Sons of anarchy. Är bara inne på fjärde avsnittet än så länge men det verkar vara en grym serie. Seriöst ögongodis dessutom den där Jax. Yummie!

Senare idag tänkte jag skriva ett nytt Freja-inlägg. Hon blir ju 7 månader idag. Tiden flyger iväg. Älskade barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0