Lek och gos

Idag ha det inte blivit mycket gjort. Jag har varit så himla trött hela dagen så jag har lagt all energi på Freja. Vi har haft en supermysig dag med massa lek och gos. Tvn har knappt varit på och i vanliga fall står den alltid på. Hon har varit så himla mysig.

Hon har börjar lägga huvudet på min axel när hon är trött. Det har hon aldrig gjort förut. Inte utan att man har lagt dit det först, då har hon lixom legat kvar. Men nu har hon börjat göra det helt själv. Det är så gott när man känner hennes små andetag mot min hals. Det är kärlek!

Jag funderar lite smått på att gå och lägga mig. Samuel har sovit i snart en timme och jag är ju faktiskt riktigt trött. Ändå tar det emot. Det är bara för att jag har haft så svårt att somna två kvällar i rad. Finns det något värre än att ligga vaken och bara vrida och vända på sig? Jag HATAR det!!!! Speciellt när man aldrig vet när Freja tänker vakna. Det gör iaf att jag inte vill gå och lägga mig. För tänk om jag inte kan somna? Dumt, jag vet. Sitter och tittar på Ghost wisperer så jag sitter uppe tills det är slut. Sen får vi se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0