Just nu

Vi har precis ätit lunch och sitter och smälter maten vid bordet. Jag har lagt upp benen och lutar mig tillbaka medan Frejs utnyttjar sin nya energi och leker som en galning med skeden. Det är lika roligt varje gång. :) Freja fick burkmat idag - Sötpotatis och nötkött - och jag slängde ihop en rödbetsrisotto till mig. MUMS!!!

Nu hörde jag att OC började på tvn så vi flyttar nog strax ut i vardagsrummet. Jag är riktigt seg idag så det får bli lek på golvet framför tvn. Jag är inte van vid att vara ute till halv 4 som vi var i lördags så jag är fortfarande trött. ;) Uppdatering om lördagen kommer när jag har mer energi. Det var iaf grymt lyckat. :D

Så här roligt är det att leka med skeden. Bilden är suddig eftersom hon inte sitter still en sekund ens och kameran på iphonen fixar inte rörliga motiv riktigt. Men det spelar ingen roll. Bilden är bara så Freja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0