Jag borde...

Gnällspiken sover sen drygt en timme tillbaka och jag har precis sett senaste avsnittet av Alcatraz. Det är den senaste serien på listan. Men det är en ny serie så det blir vara ett avsnitt i veckan. Tur det. Annars blir det lätt som med SoA, att jag fastnar.

Jag borde resa mig ur soffan och ta tag i dagen. Det känns som ett vanligt problem om dagarna. Att jag fastnar i soffan när jag borde göra lite nytta. Nu hör jag dessutom någon pipa inne i sovrummet. Så då är det snart dags för lunch. Så jag sparar nog dagens städprojekt, moppa köksgolvet, tills vi har ätit. Lika bra.

Idag ska Freja testa något nytt idag. jag lagade kycklinggryta till henne igår. Får se vad hon tycker om det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0