I've got a feeling

That tonights gonna be a good night.

Ja, jag tror hela dagen kommer bli bra faktiskt. Den har iaf börjat bra. Freja fick flaska redan vid 2 inatt men sov till halv 9 sen. Så jag fick 6 timmar så jag klagar inte. Har inte ens vaknat till när Samuel gick till jobbet. Skönt! Nu ligger vi kvar i sängen. Jag har ett par små och varma fötter mot överarmen för bus-Freja kan inte ligga still tydligen. ;)

Men dagens stora händelse kommer ikväll. Vi. Ska. Ut. Och. Äta! Första gången sen Freja föddes ska jag få sätta mig på en stol, titta i en meny och beställa mat. Jag blir förvånad om det inte blir lamm. Älskar lamm och har inte ätit det sen ut blev gravid. Ett restaurangbesök som dessutom bara är på Harrys kanske inte verkar så märkvärdigt. Men för mig är det stort. Lite av en milstolpe. Det ska bli så härligt. Freja ska få mysa med sin farmor. Jag längtar! Men som jag kommer sakna lilla Frejsan. Tur att vi ska ut tidigt så vi kommer hem till läggningen. Annars hade jag längtat ihjäl mig.

Nä, magen kurrar. Det är dags för frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0