Inga planer

Just nu tycker jag inte om att vara kvinna! Den här mensen i kombination med förkylningen från helvetet tar kål på mig. Ont i varenda led och muskel, febertoppar, snuva, hosta, huvudvärk och värst av mensvärk som kan jämföras med förvärkar. BLÄÄÄÄ!! Det får gå över nu.

Så, nu har jag gnällt färdigt. Allt är ju inte bara dåligt. Freja är på toppenhumör och hoppade nöjt omkring i gåstolen medan jag gjorde frukost till oss. Det är alltid en bra start på dagen. Efter en varm kopp te har jag dessutom inte lika ont i halsen och rösten, som saknades i morse, har kommit tillbaka. Hur bra som helst. :)

Vi har inga planer idag alls. Det finns ingen energi helt enkelt. Den energin som finns tänker jag lägga på Freja. Ljuset i mitt liv!

Måste hitta på något att äta till middag bara. Den eviga frågan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0