En riktig gnällspik

Jag hoppas verkligen att det är tänder på gång nu. Annars vet jag inte vad som händer. Min glada och snälla flicka är försvunnen och det bor numera en riktig gnällspik här med oss. Hon testar verkligen mitt tålamod. Menlöst gnäll är det också. Hon är inte speciellt ledsen utan gnäller bara. Utan uppenbar anledning. Så jag hoppas verkligen att det är tänderna som spökar. Jag vill ju så klart inte att hon ska ha ont men om det är tänderna så går det iaf över.

Nu sover hon iaf efter över en timmes gnäll blandat med hysteriska skrik. Jag ska se färdigt ett avsnitt Sons of Anarchy sen ska jag ta en varm, lugnande dusch. I eftermiddag blir det shopping i Varberg med Malin. Vi behöver lite nytt inför lördag. Freja kanske ska busa med sin farmor under tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0