Besviken

Dagen blev verkligen inte som planerat. Vi skulle upp och fira lilla Clara som skulle ha namngivningskalas idag. Jag har sett fram emot det länge. Och bad händer. Vi råkar ut för årets första snöstorm. Vi gjorde oss i ordning, packade bilen och åkte iväg. Men innan vi ens kommit en kilometer hemifrån så började Samuel tveka. Så vi körde bort till påfarten och tvekade lite till. Körde på motorvägen, körde i 70, blev omkörda av galna lastbilschaufförer som körde i 100 och svängde av vid nästa avfart och tvekade lite till. Men till slut bestämde vi iaf oss för att åka hem igen. Så besviken var jag! Men på vägen hem fick vi veta att det var två olyckor på e6an i norrgående riktning så då kändes det lite bättre. Och innan vi ens hunnit hem rapporterade de om ännu en så vi undvek tre olyckor. Tur i oturen kallas det.

Så vi har inte gjort något speciellt. Ätit middag med MoM. Fylld fläskfile, hasselbackspotatis och rödvin/pepparsås. Sen har killarna suttit vid datorn och jag och Malin har legat och slöat i varsin ände av soffan.

Imorgon ska vi kanske iväg och simma med Frejs. Får se om vi orkar upp bara. Vill helst vara där senast 9.30 innan det blir för mycket folk. Får väl se hur natten blir. Malin skulle kanske följa med iaf. Skönt med två extra händer i omklädningsrummet.

Nu ska jag iaf sova. Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0