Bokrean

Med tanke på att jag är en lätt kokboksberoende person så är det en stor bedrift att komma ut från bokrean utan en endaste liten kokbok i påsen. Det måste jag säga! Nog för att rean inte är slut än och det kommer med all säkerhet ställas både en och två nya böcker i kokbokssamlingen innan den är slut. Men ändå... Att det ligger en färdig kundkorg med två kokböcker på adlibris som bara väntar på att bekräftas behöver vi inte prata högt om. Jag har inte bestämt mig än.

Jag är extremt seg idag. Ont i huvudet och allmänt seg bara. Kan det verkligen bero på mensen fortfarande? Den är ju nästan slut. Jag kan inte skylla på sömnbrist för Freja som till 9 idag. Vi var bara uppe och bytte blöja vid 4.30. Jag trodde jag skulle bli piggare och komma igång mer när vi kom ut så pass tidigt på dagen. Men icke... Jag är helt mosig. Ska gå ut i köket och göra mig ett par knäckemackor och sen kasta mig i soffan och hoppas på att det finns någon dålig film jag kan slötitta på. Freja borde sova en timme till iaf.

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0